Service Point Paragon Netherlands B.V.

Lean & Green Personal Mobility Award behaald op: 20 oktober 2015

Over Service Point Paragon

Service Point Paragon is een ervaren marktspeler met een ruime expertise op het gebied van mail-, print- en document management. Met deze expertisegebieden biedt Service Point Paragon alle diensten om de documentstromen van haar klanten te optimaliseren. Wij helpen organisaties bij het realiseren van kostenbesparingen, efficiency- en kwaliteitsverbeteringen door de inzet van innovatieve oplossingen. Onze dienstverlening omvat op hoofdlijnen:

  • Mail Management: (digitaal) postkamerbeheer
  • Print Management: Printing on Demand, Direct Mailings, Transactional printing, Brochures / manuals / stationary, Repro klein- en grootformaat opdrachten
  • Document Management: Archief conversies, Responseverwerking, Digitale postverwerking, Factuurverwerking, Business Proces Outsourcing

Sinds augustus 2014 maken wij onderdeel uit van de Paragon Group. Met activiteiten in 12 Europese landen en een omzet van > € 400M is Paragon een vooruitstrevende dienstverlener op het gebied van geavanceerde document-, marketing- en logistieke oplossingen.

Service Point Paragon heeft Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hoog in het vaandel staan. Wij zien dit als het uitoefenen van onze bedrijfsactiviteiten, waarbij het milieu zoveel mogelijk wordt ontzien, sociale verantwoordelijkheid wordt genomen en economische vooruitgang wordt geboekt.

Kijk voor meer informatie op www.servicepoint.nl

Tags
Paragon
Service Point Paragon
Service Point Paragon Netherlands
Service Point Paragon Netherlands B.V.
Published on
15 november 2016