Nieuwe ontwikkelingen in ons deelnameproces

 

Zojuist hebben wij de factuur van Stichting Connekt voor de deelnemersbijdrage aan het Lean & Green programma naar jou verzonden. Graag delen wij naar aanleiding daarvan een mooie ontwikkeling in ons deelnameproces.

Zoals sommigen wellicht hebben vernomen zijn wij de afgelopen tijd druk bezig geweest met het optimaliseren hiervan. Dit om ervoor te zorgen wat we jou, als deelnemer, een helder en gestroomlijnd proces kunnen aanbieden. 

De voordelen
Niet alleen het online in- en doorstroomproces wordt onder handen genomen, wij hebben ook gekeken naar hoe we onze deelnemers zo goed mogelijk kunnen helpen. Want met de juiste kennisactieve begeleiding en door toetsing vanuit Lean & Green (op basis van TNO gevalideerde criteria) kunnen onze deelnemers sneller stappen maken. Met hulp van het geoptimaliseerde data-analyse-systeem BigMile heb jij, als deelnemer, ook direct inzicht in de behaalde resultaten. 

Nieuw deelnameproces Lean and GreenWat betekent dit voor jouw deelname?
Deze intensieve begeleiding en ons nieuwe proces zal uiteraard effect hebben op het in- of doorstroomproces van onze deelnemers. De stappen naar een Lean & Green Star worden hiermee een stuk makkelijker te doorlopen. Daarbij verwerken wij de toetsingskosten in deze begeleidingskosten. Wij helpen middels deze begeleiding ongemakken als afgewezen, teruggezonden toetsingsbestanden te vermijden en de kans op slagen te vergroten.

Contact
Benieuwd naar dit nieuwe digitale proces of heb je vragen over het effect op jouw specifieke doorstoom? Neem dan contact op met Jan: jan.vannunen@connekt.nl /06 20 60 12 78, Dirk: dirk.vanderlee@connekt.nl /06 82 10 67 35 of Alex: alex.matatula@connekt.nl / 06 57 59 80 13. 

Vriendelijke groet, 

Namens team Lean & Green

Alex Matatula
Head of Community Lean & Green